vrijdag 19 december 2014

Brocante flesjes

Sommige flesjes hebben een opdruk, groen en bruin. Te koop: oud flesje met sleets etiket. Leuk model met rechte zijdes. Aan de onderrand staat sf 5in het glas. Leuke kleine oude Franse glazen flesjes.


Brocante flesjes

Ik heb ze maar zo vies gelaten, want dan vind ik ze erg leuk als brocante decoratie, maar afwassen kan natuurlijk altijd nog. De hoge flesjes aan de rechterkant op de foto zijn reeds verkocht. Ik heb nog slechts flesje met een deel van het rode etiketje erop. Prachtig oud brocante glaswerk uit laboratoria, apotheek en ziekenhuis. Liefst met de mooie oude stoppen en etiketten.


Met platte kant en verder rondlopend. Bekijk alles met brocante flesjes ! Koop of Verkoop brocante flesjes op Marktplaats. Antiek en Kunst kopen en verkopen tegen een aantrekkelijke prijs!


Brocante flesjes

Zeer oud flesje uit drogisterij of apotheek. Brocante flesjes gerestylede flesjes met antieke kastknopjes. Kijk voor meer leuke flesjes in onze brocante webwinkel. Tijdens een heerlijke zaterdag, waarin ik samen met een vriendin een fair en brocante winkeltjes heb bezocht, kwamen we tijdens de reis ook nog een kringloopwinkel tegen.


Dat vinden we ook leuk, want er is daar altijd wel wat moois te vinden voor leuke prijsjes. Ze zijn echt leuk met een bloem of gewoon zo op een plekje wat nog wat aandacht verdiend. Of zoals op foto twee (Pinterest) H13. Mooie brocante mandfles waarbij het vlechtwerk van kunstof is.


Zelfgemaakte brocante flesjes. De glazen flesjes vind ik bij de Kringwinkel of op rommelmarkten. Ook familie en vrienden houden potjes en dergelijke bij omdat ze weten dat ik dit misschien wel kan gebruiken. Om de flesjes te decoreren zijn er zoveel mogelijkheden.


Hele leuke kleine mandfles met een hoogte van 28cm. De mand is nog goed maar die kun je er ook vanag halen af en heb je nog een leuke fles over. Welkom op de website van Brocante Fredéric.


Brocante flesjes

Uw adres voor leuke oude spulletjes. Stuk voor stuk persoonlijk door ons, Bea en Freek, geselecteerd en bedoeld om oude leuke spullen gewoon te blijven gebruiken en je woonomgeving daarmee te verfraaien. Oud Brocante Bruin Flesje uit Apotheek. Beschikbaar stuks Aantal.


Voeg toe aan je winkelwagen. Wij verzenden je pakket voor € 5. Deze pin is ontdekt door Brie. Ontdek (en bewaar!) je eigen pins op Pinterest. Er is een klein stukje van de hals af.


Super leuke blauwe flesjes. Met allemaal bubbeltjes in het glas. Ik had nog wat kantjes liggen en ook nog wat van die kleine roosjes. Dus ik ben maar gewoon eens aan de slag gegaan.


Het zijn flesjes met een hoog brocante - gehalte geworden maar ik vind ze wel heel schattig. Bij die vreselijk saaie en dure winkel action vond ik de bloemen. Nou, een betere combi is er niet! Dit artikel kan verzonden worden met brievenbus post.


Kies bij uw bestelling de optie vooraf overmaken en u krijgt van ons een nieuwe bevestiging met de juiste verzendkosten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts