dinsdag 10 november 2015

Medailles ophangen

Verzending vanaf €in uur. Vind medaille hanger het nu op Kensaq. Unieke medaillehangers vanaf € 1voor het ophangen van jouw medailles. Verkrijgbaar in diverse kleuren en gemaakt in Nederland. Blijf genieten van jouw Medailles !

Opzoek naar een medaille ophangsysteem? Trefwoorden: Medaille ophangsysteem, Medaillehanger, Medaillehangers, Medaille ophangen. Trendyhangers voor uw medaillehangers en sieradenhangers. Stel je eigen hanger samen.


Hoe kan ik mijn medailles ophangen ? Ik heb er natuurlijk ook over nagedacht waar ik mijn medailles ga ophangen. En wellicht helpt het je met jouw keuze voor de plaats van de medaille hanger.

Ik ga hem namelijk niet thuis ophangen maar bij mijn ouderlijk huis. Deze medaille hanger Wielrennen is 36cm breed en 8cm hoog en beschikbaar in de kleuren zwart én grijs. Mocht er meer ruimte nodig zijn voor alle medailles , combineer dan de bestelling met onze uitbreidingshanger. Deze hanger bevestig je onder de medaillehanger, waardoor er nooit meer ruimte te kort is. Een blog over mijn leven als hardwerkende jurist.


Geen stoffig en saai gedoe voor mij, naast mijn werk sport ik fanatiek, hou ik van lekker,. En als je zelf gaat freubelen, krijg je steeds meer wilde ideeën. Zo maakte ik nu een medaillebord voor mijn OCR medailles en hoofdbandjes, maar je kunt natuurlijk ook een medaillebord maken voor je (halve) marathons, trailruns, gewonnen prijzen, etc. De mogelijkheden zijn onbegrensd als je je eigen creativiteit het werk laat doen. Jouw medaille ophangen van de Amsterdam Marathon, doe je uiteraard in Stijl.


En hoe kan je dit beter doen dan aan een medaillehanger van de skyline van Amsterdam. Een prachtige, robuuste hanger van 36cm breed en 9cm hoog. Mocht je meer ruimte nodig hebben voor al jouw medailles , combineer de bestelling dan met onze uitbreidingshanger.


Bij mij hangen de meesten op een lange spijker en ik kijk er nooit meer naar om, maar voor mn marathon medailles maak ik een uitzondering omdat daar altijd wel een verhaaltje bij hoort en ik daar graag aan terug denk. Op deze pagina zie je de medaillehangers die je kan bestellen. Om naar de winkel te gaan klik je op deze link: webwinkel of op een foto.

Dus als je op zoek bent naar een mooi kado voor jezelf, een vriend of familieli zoek niet verder, je hebt iets unieks gevonden! Je kan je medailles natuurlijk blijven ophangen aan de rand van een schilderij op aan de knop van de deur, maar met deze medaillehangers hangen je medailles mooi en overzichtelijk. Bekijk het bord Hardlopen medailles van bartdeferme op Pinterest. Bekijk meer ideeën over Hardlopen medailles , Hardlopen en Medaille etalage. Lokale aanbiedingen - Ga ervoor!


Je internetbrowser wordt niet (meer) ondersteund. Het is een medaille die door Nederlandse militairen op het uniform mag worden gedragen. Marktplaats kan daardoor minder goed werken.


Het Vierdaagsekruis behoort daardoor ook tot de officiële Nederlandse onderscheidingen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts