woensdag 12 april 2017

Contour poeder

Voor 20u besteld: morgen in huis. Make up tegen de scherpste prijs. Spreek ons aan in de chat. Boozy Cosmetics en veel meer. Ontdek ons uitgebreide assortiment poeders.


Vergeet in alle hectiek jezelf niet.

I really hope you find this video useful and helpful. I love you all soooo much! Ben je ook van plan om je gezicht te contouren , maar wil je eerst verschillende, kwalitatieve producten in huis halen?


Ga je voor het contour palette, cream contour , contour poeder of een contour stick? Contouren , het benadrukken van je gezichtsvorm met make-up, blijft toch een intrigerend iets. De ene helft van m’n gezicht heb ik met cream contour gedaan en de andere helft met poeder.


Het Master Sculpt shaping palette is een poeder dat bestaat uit tinten waarmee je je gezicht perfect kan contouren en highlighten. De trekken van uw gezicht accentueren en highlighten door te spelen met schaduw en licht, om uw gezicht meer definitie en karacter te geven. Hoe je dit moet doen kun je het beste even kijken naar de onderstaande tutorials.

Hier zie je ook dat sommige mensen kiezen voor crèmes, en andere poeders. Afhankelijk van wat jouw voorkeur is kan de manier van aanbrengen wat anders zijn. Eenmaal klaar met je contour maak je het geheel af met een beetje blush. Vind de beste selectie contour poeder fabrikanten en ontdek goedkope producten van hoge kwaliteit contour poeder voor de dutch luidspreker markt bij alibaba. De City Bronzer is een matte bronzer en contouring poeder verrijkt met cacaoboter.


De zijdezachte formule accentueert de natuurlijke glans van de huid en omlijst de contouren van jouw gezicht. Creëer een natuurlijk uitziende sunkissed look. Als je gelijk begint met blenden wordt je contour meer een “vlek” dan een lijn, wat subtieler is, maar ook vlekkerig kan lijken. Ik was al een langere tijd benieuwd naar de contour powder van Etos.


Zelf gebruik ik een bronzer om mee te contouren maar vaak is een bronzer te warm of oranje van kleur. Ik had hem al bij meerdere bloggers voorbij zien komen en dit moet de perfecte budget contour poeder zijn die niet oranje is, ik ben in ieder geval heel erg benieuwd! Fijn om te weten: het is helemaal niet moeilijk. Altijd korting voor vaste klanten.


Ik heb wel een contour palette, die is cream. Ik contour weleens met een bronzer die ook nog eens te warm is. Zelf vind ik poeder fijner en sneller werken, dus ik moet voor een koele bronzer gaan.


Normaal gesproken contour ik altijd met poeder. Let op, je moet het sowieso setten met poeder , anders smelt het eraf.

Begin je make-up met een goede poeder en foundation. Een goede foundation geeft je gezicht een matte look. De poeder breng je aan op de foundation en zorgt voor een extra teint.


Poeder en foundation bestaan in verschillende kleuren zodat er zeker een bij jouw huidskleur past. Dit poeder is beschikbaar in maar liefst kleurtinten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts