vrijdag 10 juni 2016

Hier waak ik sticker

Hier waak ik sticker

Bestel snel en gemakkelijk online! Diverse Hier waak ik stickers nu bij stickermaster. Laat inbrekers weten dat uw trouwe viervoeter waakt over uw terein. Stickermaster levert diverse Hier waak ik stickers in verschillende soorten en maten, van ontwerp uw eigen hier waak ik sticker tot grappige over-de-top stickers met de gekste dieren erop geprint.


Hier waak ik sticker

Waarschuwingssticker, Pas op ! Met een full colour afbeelding van een zeer gevaarlijk uitziende hond met tekst. Aan te brengen op elke glade ondergrond mits schoon en vetvrij gemaakt! Je zocht naar: hier waak ik sticker ! Etsy geeft een thuis aan duizenden handgemaakte, vintage en unieke producten die aan jouw zoekopdracht gerelateerd zijn. Het maakt niet uit waar je naar zoekt of waar op de wereld je woont, ons wereldwijde platform vol verkopers kan je helpen met het vinden van unieke en betaalbare opties. Zelfklevende polymeer sticker , full color bedrukt en gelamineerd met een glanzende, krasvaste en UV-bestendige polymeer folie.


De Boxer Hier waak ik - stickers (roo laag model) zijn verkrijgbaar in verschillende afmetingen. Door de sticker in spiegelbeeld te drukken kan deze aan de binnenkant van een raam geplakt worden zodat deze van buiten goed zichtbaar is en tevens beschermd wordt tegen invloeden van buitenaf. De stickers kunnen zowel binnen als buiten gebruikt worden. Deze stickers zijn geschikt om te attenderen dat er een waakzame hond aanwezig is. Pictogram sticker met het silhouet van een hond en de tekst Hier waak ik.


Verkrijgbaar in verschillende afmetingen. De Labrador Hier waak ik - stickers (roo laag model) zijn verkrijgbaar in verschillende afmetingen. De Hier waak ik - stickers worden vervaardigd van. Deze driehoekige sticker is een ideaal middel om inbrekers af te schrikken.


Home › Hier waak ik sticker. Waakbord maken van je eigen hon kat, konijn of goudvis! Volledig op maat, met eigen tekst of hier waak ik waarschuwing. Altijd eerst voorbeeld per mail!


Hier waak ik sticker

Op die manier heb je een unieke sticker die niemand anders heeft, tot in de kleinste detail kan de sticker worden ontworpen. De “ hier waak ik ” muursticker is te verkrijgen in veel kleuren, combineer bijvoorbeeld met de kleur van je voordeur en je hebt een prachtige extra decoratie die perfect bij entree past. Ik waak voor mijn baas waakbord met afbeelding van de Franse Bulldog. Het waakbord is gemaakt van Polystreen.


Versier je voordeur met een voordeursticker. Deze voordeursticker bevat de tekst Hier waak ik in het lettertype JaneAusten met een hondenpootje. Kies de breedte van de voordeursticker in het keuzemenu, de hoogte van de sticker wordt op de door jou gekozen breedte aangepast. Al onze ontwerpen zijn aan te passen naar keuze. In dit bordje kun je bijvoorbeeld een mooie foto van je eigen hond plaatsen!


Dan heeft u ook de mogelijkheid om een eigen ontwerp uit te werken via de handige gebruiksvriendelijke ontwerptool van Dr. Waakbord: HIER WAAK IK Betreden op eigen risico met eigen foto in verkeersbordkwaliteit! Puppyplaats staat voor kwaliteit, we gebruiken alleen het allerbeste materiaal om uw waakbord te maken.


Dit merkt u direct wanneer u het pakketje open maakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts