maandag 21 mei 2018

Kattenmand haken

Ruim Assortiment aan Kattenmanden. Altijd voordelig en snel geleverd! Bestel Kattenmand bij fonQ. Kies uit producten vanaf € 185. Dat ben ik natuurlijk ook meteen gaan en ik zal jullie daar later foto’s van laten zien hier op mijn blog.


Maar als eerste wilde ik een nieuwe kattenmand haken voor Keesje :) De mand haakte ik met het Jumbo cord.

Haak een leuke mand voor de kat of een kleine hond. Tsja, als hakende katteneigenaar loop je er vaak tegenaan: je kat die zich in je haakwerk nestelt. Gratis haakpatroontje kattenmandjes.


Kattenliefhebbers en haakliefhebbers opgelet! Lees verder over het gratis Nederlandse patroon. Je kunt nu zelf een kattenmand voor je kat haken. Ze haakte deze stoere kattenmand van jumbogaren.


Hier vertelt ze je stap voor stap hoe je de kattenmand zelf kunt haken.

Tip: heb je een ondernemende kat, dan is het misschien handiger om voor de zijkanten dubbel karton te gebruiken. Het is dus een kattenmand met bijzondere architectuur geworden. Mandje haken met zpagetti Appeltjessap. Daarna alsnog een paar mooie foto’s gemaakt. Deze kattenmand is een echte aanrader om te breien!


Ben zelf helaas helemaal niet zo handig, maar heb gelukkig alsnog een mooie kant-en-klare kattenmand kunnen vinden! Je zocht naar: kattenmand ! Etsy geeft een thuis aan duizenden handgemaakte, vintage en unieke producten die aan jouw zoekopdracht gerelateerd zijn. Het maakt niet uit waar je naar zoekt of waar op de wereld je woont, ons wereldwijde platform vol verkopers kan je helpen met het vinden van unieke en betaalbare opties.


Laten we aan de slag gaan! De kattenmand is hier ideaal voor, omdat het de beschutte plek geeft die de kat graag wilt hebben. Daarnaast beschermt de kattenmand de kat in de wintermaanden tegen de kou.


Leuke ideeen om Zpagetti te haken. Haak van textielgarens een mandje, een vloerkleed of iets anders. Pimp jouw interieur met deze mooie manden! In ons huis woont een poes die heel erg van wol houdt.


Om op te liggen of mee te spelen.

Op zoek naar een fijne ligplek waar je kat kan uitrusten, kattenmanden of kussens zijn dan perfect. Een kattenmand breien leek een goed idee. Ik zou graag mijn gevel opfrissen met bloembakken, maar de vensterbank is te smal om er eentje op te zetten. Ik zocht al ophangsystemen, maar vond er enkel met haken die je ergens kan aanhaken en daarin zet je dan de bloembak.


WEKELIJKS HAAK - EN BREICAF. SCAN THIS QR CODE WITH YOUR PHONE. Cookies Deze website gebruikt cookies: Meer informatie. Kattenmand Branca, in 1: Dit kattenkussen is gemakkelijk om te toveren naar een kattenmand , door aan de koortjes te trekken.


Gemaakt van zacht fleece is dit perfect voor jouw kat. Aumüller Kattenkussen Barok, Bruin: Dit kattenkussen is gewricht ondersteunend en warmte regulerend. Dit kwaliteitsproduct zal de kat zeker tevredenstellen. Het liefst haak ik amigurumi: kleine beestjes en poppetjes.


Nu ik er een paar gemaakt ben, ga ik steeds vaker op zoek naar nieuwe patronen. Hierbij kom ik veel blogs tegen van anderen, en het leek me leuk om zelf ook een blog op te richten. D Alle dingen die ik haak , of ze nu voor mezelf zijn of voor een ander, plaats ik op deze blog. Naaimachine Haken Breitechnieken. Breipatronen en Haakpatronen.


Meer dan tienduizend breipatronen en haakpatronen kunt u vinden bij ons op de website. Voor iedereen een haakpatroon of breipatroon naar eigen wens en smaak. De benodigdheden voor het maken van de patronen kun je gemakkelijk en eenvoudig via de Hobbydoos webshop bestellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts