donderdag 22 maart 2018

Vensterbank opknappen

Een nieuwe vensterbank is snel gemaakt. Het verdient de voorkeur om eerst de oude vensterbank te verwijderen, maar je kunt de nieuwe ook over de bestaande heen aanbrengen. De bouwmarkt heeft typen vensterbanken in het assortiment: met of zonder afgeronde rand.


De afgeronde versie werkt mooier af. De grijze vensterbanken passen ook niet echt in een kinderkamer. Kinderen houden tenslotte van kleur!

Onze dochter mocht daarom plakplastic uitzoeken en daarmee beplakte ik de saaie vensterbank. Zij koos voor een bloemetjesprint. Ga je een vensterbank kopen bij GAMMA, dan slaag je altijd met ons ruime aanbod. Een solide natuursteen vensterbank. Wil je het jezelf gemakkelijk maken en voorkomen dat je je huidige vensterbanken moet verwijderen, dan kies je voor een overzet vensterbank.


De overzet vensterbank plaats je heel eenvoudig over je huidige vensterbanken heen. Zelf je vensterbank opknappen zonder een dure overzet vensterbank. Gemaakt van mdf hout met graden hoek profiel.


Ben je je keuken zat, maar heb je een huurwoning of weinig budget?

Toen we in onze huidige woning gingen wonen, irriteerde ik me vreselijk aan de vensterbanken. Deze zien er uit als een soort van marmer. Daarna breng je grondverf aan, na het drogen (droogtijd staat op het blik) schuur je dit licht op en maakt het.


Ik zou de vensterbanken met een betonverf egaal leigrijs maken. Zo te zien heb je de onderste rand van je huis afgebikt? Zo ja, dan zou ik die rand en de vensterbanken dezelfde kleur geven waardoor het weer meer een geheel wordt. Met opnieuw invoegen van het metselwerk zou het helemaal opknappen ! Vensterbanken zijn er in verschillende soorten. Zo heb je hardsteen vensterbanken en natuursteen vensterbanken.


Deze vensterbanken gaan lang mee en zien er erg natuurlijk uit. Het voordeel is dat ze niet slijten en kras vast zijn. Daarnaast staat een hardsteen vensterbank ook erg mooi in een huis zeker in combinatie met sfeervolle raamdecoratie. Het zal er uit zien alsof je een echte dure granieten vensterbank hebt!


Het plakplastic graniet lijkt namelijk net echt! Wanneer je het zorgvuldig en strak aanbrengt zal het voor een prachtig resultaat zorgen. Deze Wateringse woning had drie vensterbanken die te ondiep waren om potten en andere decoratie op te plaatsen.


Klusjesman Westland heeft dit praktisch opgelost met op maat gemaakte opleg vensterbanken. Ik wil graag een vensterbank laten vernieuwen door er een nieuwe, witte vensterbank te plaatsen, omdat er een hoekje af is.

Er zijn vensterbanken in de kamer, dus de andere vensterbank wil ik dan ook laten vervangen. Oersterk, kleurvast en onderhoudsarm. Vraag gratis kleurmonsters op. Natuursteen vensterbanken zorgen voor een mooie afwerking en geven een woning of bedrijfspand een luxe uitstraling. Let op: verschillen in maat kunnen zich voordoen.


Via Casius ontving ik snel vrijblijvende offertes voor vensterbanken opknappen van klusbedrijven in Warmenhuizen om te weten wat het mij gaat kosten! Hey, We gaan overal nieuwe ramen steken en tevens op de meeste plaatsen ook de vensterbanken vernieuwen, maar op enkele plaatsen willen we de oude vensterbanken behouden. Ik vind mijn vensterbank oerlelijk, ik zou een effen, lichtere kleur veel mooier vinden.


GHS Marmer zorgt voor renovatie en onderhoud van uw marmer vloer. Het onderhoud van natuursteen kan soms volstaan door het schoon te maken en te polijsten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts