woensdag 8 november 2017

Me to you muursticker

Groot aanbod goedkope muurstickers. Foutje gemaakt bij het monteren? Dé Sticker Webshop van Nederlan Eigen ontwerp. Kies uit producten vanaf € 140.


Of je nou groot of klein bent, Me to You muurstickers zijn altijd leuk!

Het me to you knuffelbeertje is er een die door alle leeftijden geliefd is. Dat maakt het ook een leuk beertje om als thema te gebruiken voor in de kinderkamer. Je kunt de kamer op verschillende manieren aankleden voor dit thema, bijvoorbeeld met Me to You muurstickers. Bekijk meer ideeën over Babykamer, Babykamer ideeen en Kinderkamer. Behalve muurstickers kun je nog meer accessoires kopen voor een Me to Yout babykamer.


Inclusief meetlat sticker. De set bestaat uit verschillende muurstickers welke geleverd worden op vellen (afmeting per vel 34xcm).

De muurstickers kunnen naar wens verdeeld worden op de muur. De mooiste muurstickers vind je bij Wall-Art. Ook is de stickerbox voorzien van een Me to You groeimeter, zo weet je altijd of je kinderen zijn gegroeid!


De stickers kunnen eenvoudig op de muur worden aangebracht. Het schattige Me to you beertje, ook bekend als Tatty Teddy, is geliefd door velen. Zowel kinderen als volwassenen zijn dol op het lieve beertje en het is dan ook een geliefd thema voor babykamers en kinderkamers. In een handomdraai een nieuwe sfeer in de kinderkamer. Een prachtige set muurstickers van het schattige ' me to you ' beertje, maar liefst delen!


Muurstickers voor de allermooiste babykamers vind je bij wall-art. Tatty Teddy fotobehang voor een originele muurdecoratie in de kinderkamer. Me To You muurstickers in voorraad!


Elephant Nursery Art : A set of prints of elephants in the night sky, with moon and stars, a dreamy addition to your nursery! You can CUSTOMIZE these prints to any colors you choose, either from the color chart or a picture or link, just let me know and I can create a custom listing for you ! Voorbereiding muurstickers plakken. Je wil geen chaos creëren met de muurstickers dus een goede voorbereiding is cruciaal.

Bevestig de muurstickers eerst eens met papiertape zodat je ze mooi kan verdelen in de ruimte. Op die manier gebruik je de stickers uit de kit op een doordachte manier. Baby kamer of kinder kamer inrichten? Dan kun je met een leuke trendy muursticker de kamer bijzonder maken. We hebben een ruime keus aan teksten, plaatjes, bomen en naamstickers.


Zo kun je de babykamer en kinderkamer bijzonder maken. Maar ook voor in de tuin hebben wij diverse mogelijkheden. Een muursticker is niet permanent in tegenstelling tot verf of behang, en is eenvoudig van de muur te halen.


Ook is het perfect voor in de kinderkamer, een peuter afbeelding verander je met gemak in iets stoers voor tieners. Tip: met een to-do list of whiteboard muurstickers schrijf je gemakkelijk iets op, zo vergeet je nooit meer iets belangrijks.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts