vrijdag 15 april 2016

Alessandro striplac kleuren

Alessandro Strip bestellen? Op werkdagen voor 21:bestel morgen in huis! Alle merken - Dé laagste prijs! Voor iedereen - Nú online. Bespaar tot wel via kiesproduct.

Streeploos en snel aan te brengen door het speciaal ontwikkelde Quick brush-penseeltje. Ontdek de adembenemende kleurenrijkdom van alessandro met de nieuwe kleurenkaart met variëteiten. Door de heldere en duidelijke presentatie van de alessandro - kleuren vind u uw favoriete kleuren in een handomdraai. Bekijk meer ideeën over Kleuren , Mooie nagels en Nagels. Elk laagje droogt binnen minuut onder een LED-lamp en blijft vervolgens tot wel dagen zitten, zonder af te bladderen.


Striplac geeft een super mooie glans en blijft lang zitten. De allessandro striplac is best prijzig, maar ik vind ze erg mooie kleuren en glans hebben.

STRIPLAC PEEL OR SOAK: HET PARADEPAARDJE VAN ALESSANDRO IN EEN 2. Er zijn een aantal veranderingen t. De twincoat komt te vervallen, je brengt meteen de kleur aan dus geen onderlaag. In de zomer wil ik alleen maar superfelle neonkleuren op mijn nagels dragen, en af en toe een pasteltintje. Deze zijn in gewone lak uitvoering te koop (€95) en in StripLac uitvoering (€195).


Je hebt de keuze uit wel kleuren en we hebben ook altijd de nieuwste collectie. Ik heb ze voor je geswatcht! Deze nieuwe formule droogt ontzettend snel, heeft een optimale dekking en een geweldige glans. Wij gebruiken permanente cookies om u een optimale gebruikerservaring te geven Met behulp van een permanente cookie kunnen wij jou herkennen bij een nieuw bezoek op.


Bei Bedarf kann er in Sekundenschnelle vom Nagel abgezogen werden. Zelf heb ik dat nog niet geprobeer maar ook dat klinkt als muziek in de oren. Hij is klein en compact dus ook handig voor op reis. Ik kan niet zeggen dat ik alle kleuren even mooi vind en de kleuren wijken enigszins af van het etiket.


Maar de Sweet Blackberry is een fris kleurtje. Ik mis een beetje trendy kleuren als groen en blauw.

Ik breng twee keer de gekleurde lak aan, want ik vond de dekking na één keer niet genoeg. Zoals je heel goed kan zien is de Sensationail gelnagellak veel dunner, het ziet er veel meer uit als ‘gewone nagellak’ in plaats van gelnagellak. In de set vind je een hele mooie oud roze kleur (meet me in Paris) en een super fancy grijze kleur (New York Grey). De Xmas set kost €3en dat komt er op neer dat je dus lakje gratis krijgt. De complete starterskit kost €8bij Bol.


In de toekomst komen er nog meer kleuren bij en ik hoop dat mijn all-time-favorite ‘ kleur ’ zwart er dan ook bij zit! De vernis is eenvoudig aan te brengen. Ontvette nagels zijn een must om de kleur te laten hechten.


Ga nagel voor nagel te werk. Grote potjes €1per stuk kleine potjes €per stuk glitters potjes samen voor €sommige potjes hagelni.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts