vrijdag 12 januari 2018

Mooie meisjeskamer

Alle meubels voor in huis online! Vergelijk en bestel via beslist. Ruime keuze tegen lage prijzen. Deze mooie meisjeskamer komt qua stijl erg overheen, maar is door de donkere muur net wat warmer. Wat ik erg leuk vind is de schommelstoel en de klamboe boven het bed.


Ik vind de kleurencombinaties ook weer erg leuk.

Ik merk dat ik steeds op het zelfde stijltje blijf hangen, deze mooie meisjeskamer vond ik ook op de site van Momodesign. Unieke ideeën voor meisjeskamer kleuren, moderne accessoires en voorbeeld meisjeskamers. Vind hier allerlei blogberichten en voorbeeld meisjeskamers.


De meest gelezen artikelen over de meisjeskamer : 1) Binnenkijken in een romantische meisjeskamer met een franse. Creëer de perfecte prinsessenkast in een leuke meisjeskamer met deze tips van onze kastdeskundigen. Creëer ruimte voor al haar favoriete accessoires terwijl je de kast decoreert om het de perfecte plek te maken voor je mooie prinses om verkleed te spelen. Mooi dat poeder roze op die meisjeskamer.


In deze blog heb ik veel mooie meisjeskamer foto voorbeelden verzamel maar ook veel gave spulletjes. En alles bij elkaar wordt het een plaatje, zul je zien!

Een poeder roze plaatje wel te verstaan! Ik houd van dit roze kleurtje. Dat kan je ook wel zien aan de kinderkamer posters die ik maak. Lekker soft en zoet voor echte prinsesjes. Voor alle Girly Girls out there!


Speciaal voor onze meisjeskamermaand willen we extra veel inspiratie en ideeën geven om een mooie sfeervolle meisjeskamer te creëren. In ons vorige blog deelden we dit moodboard voor een meisjeskamer met pit. Dit keer doen we dat door te laten zien hoe twee van onze favorieten bloggers de meisjeskamer inrichtten voor hun eigen dochtertjes. Een mooie roze meisjeskamer , waarin ze heerlijk kan spelen en haar nachtrust kan pakken onder een sprookjesachtig hemelbed.


Misschien heeft uw dochter juist een heel andere smaak en wil ze bijvoorbeeld slapen in een rustiek spierwit hutbe of een twijfelaar met een chique leren hoofdbord. Een meisjeskamer kan lief of juist stoer zijn. Door slim gebruik te maken van kleuren, behang, accessoires, gordijnen en beddengoed ontwerpt u eenvoudig een moderne meisjeskamer.


Ideeën voor een leuke meisjeskamer. Elk meisje is verschillend. Meubels voor de laagste prijs. De vloer is vaak al bepaald als je gaat beginnen.


Indien je ook de kleur van de vloer nog kunt uitkiezen is een wittig laminaat een heel mooie keus. Op de muren kies je voor lichtroze of wit. Muurstickers meisjeskamer.

Wij houden van muurstickers op de kinderkamer. Een babykamer of kinderkamer kun je heel eenvoudig het mooiste kamertje in huis maken door een passende muursticker uit te zoeken. Schattige dieren, mooie takken of bloemen, sprekende spreuken en teksten, alles is mogelijk. Lang geleden was er een prachtig jong weesmeisje. Ze droomde van een eigen kamer.


Haar droom werd werkelijkhei want op een dag nam een ogenschijnlijk vriendelijke man haar onder zijn hoede. Ook hangen er een spiegel van Hornbach en kroontje van Suussies aan. De leren slinger is van Jeebags en was het eerste wat ik ophing in de toen nog babykamer, hij mag wat mij betreft altijd blijven. De lampenkap ontwierp ik zelf bij Homestock in Zwolle en werd speciaal voor mij gemaakt, hij kreeg een mooie plek in deze mooie meidenkamer. Het inrichten van een meisjeskamer gaat niet over een.


Hier vind je vast die unieke meisjesnaam waar je naar zoekt. Meisjeskamer inspiratie en tips.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts