maandag 13 maart 2017

Privacy shades ervaringen

Privacy shades ervaringen

Bij XS4ALL houden we de hoogste standaarden aan voor uw veiligheid en privacy. Lees en ontdek hier hoe wij de strijd aangaan tegen online gevaren. Het plaatsen ging er makkelijk. Daarnaast het feit dat je de ramen open kun zetten als de auto stil staat zonder dat er beestje binnen vliegen wordt door mijn zoon erg op prijs gesteld.


Privacy shades ervaringen

Car Shades autozonwering is zeer eenvoudig te installeren met de bijgeleverde clipjes, Car shades biedt de ultieme bescherming tegen UV-stralen die schadelijke kunnen zijn voor kinderen. Ook geven deze auto zonweringen wat privacy voor pottenkijkers die naar binnen kijken. De sonniboys zitten er ondertussen een weekje in.


Zeer tevreden, iets duurder, maar voor mij ook beter dan de privacy shades. Alles zit netjes vast en past perfect. Ik zat eens het internet af te struimen voor mijn ramen te laten blinderen. Nu heb ik al een goed adres in rotterdam gevonden.


Prijs valt opzich mee, maar nu kwam ik. Wie heeft dupli gordijnen van Hema? Ik twijfel nog tussen deze twee produkten. Andere merken zijn multisol, Verano en luxaflex. Ik wil ze gewoon in het wit, semi verduisterend.


Hoor graag jullie ervaringen. Heb net privacy shades besteld voor BMW 3-reeks , dus zal binnenkort kunnen vergelijken. Moesten er voor de BMW sonniboys zijn had ik die genomen, ik vind op foto gezien die achterruit in delen maar cheap. Ik heb privacy shades voor de Obesteld.


Juiste type gelever maar de pasmaat was zo slecht dat ik ze retour heb gestuurd. Het scherm voor het achterraam paste. Ik ben op zoek naar andere raambekleding en kwam op een site silhouette shades tegen. Ik ben nog niet in een speciaalzaak geweest, maar ik ben alvast wel benieuwd naar ervaringen van anderen. Even een vraag, zijn er ook forum leden die ervaring hebben met privacy shades in hun auto, ik ben van plan om deze in mijn 3sw te doen en ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn kwa zicht enz enz.


Heeft er iemand ervaring met privacy shades ? Zo niet, wat is jullie bevindingen van deze op maat gemaakte zonneweringen? Op de foto is het altijd mooi om te zien. Langs de andere kant is het een goedkoop alternatief t. Om drie kleine ramen te blinderen met folie durven ze tussen de 1en 2EUR vragen.


Montageclips privacy shades bestellen bij Winparts Het grootste aanbod in de Benelux Zoeken op kenteken Gratis omruilen Snelle levering Deskundige. Info over silhouette shades ervaringen. Resultaten van zoekmachines! De autozonwering geeft de auto een mooie en sportieve look. Het verschil tussen privacy en sonniboy is de achterruitshade, de achterruitshades is bij privacy shades uit twee delen en bij sonniboy uit een deel.


De montage is eenvouding met klipjes u hoeft dus niet te kitten of te boren, er zit een duidelijke inbouwhandleiding bij de autozonwering. Op internet lees je inderdaad dat je ze met een plumeau kunt onderhouden of in lage stand de stofzuiger. De shades opzich vind ik geweldig eruit zien. Maarja de praktijk wijst soms anders, vandaar graag gebruikers reacties! Ik woon nogal landelijk en zomers dus veel vliegen.


Ben ook een beetje huiverig dat het snel wordt ondergepoept na seizoen. De oudste duettes zijn nu jaar en zien er nog prima uit. Onze kwalitatief hoogwaardige autozonwering van Sonniboy is gemaakt van geweven stof, waardoor de zon nauwelijks in uw auto schijnt.


Het grote voordeel van Sonniboy is dat het achterscherm uit één deel bestaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts